یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال سپاهان با غلبه بر شیرین‌فراز جایگاه خود را در صدر جدول لیگ‌برتر فوتبال کشور تثبیت کرد

سپاهان در ادامه بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ‌برتر کشور یکشنبه 8 اردیبهشت موفق در کرمانشاه با حساب 3 بر 2 از سد این تیم بگذرد و با کسب پنجاه و سومین امتیاز فاصله خود را با پرسپولیس و صباباتری بیشتر کند.

به گزارش ایسنا نیمه‌ی نخست این بازی با برتری نسبی تیم فوتبال سپاهان آغاز شد و این تیم توانست دروازه‌ی شیرین فراز را باز کند اما، تیم فوتبال شیرین فراز توانست نتیجه را به تساوی بکشاند. در نیمه‌ی دوم با وجود آنکه تیم شیرین فراز عملکرد قابل قبولی داشت با این حال این تیم سپاهان بود که در نهایت توانست با نتیجه‌ی سه بر دو شیرین فراز را شکست دهد.

با این برتری تیم فوتبال سپاهان صاحب 53 امتیاز شد و با شش امتیاز برتری نسبت به تیم دوم جدول در صدر قرار گرفت و شیرین فراز نیز با 21 امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

دیدار تیم‌های سایپا و صباباتری تهران نیز در ورزشگاه انقلاب کرج با تساوی یک بر یک پایان یافت تا صباباتری با کسب 47 امتیاز به رده‌ی دوم جدول بازگردد و سایپا نیز با 36 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گیرد.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نیز موفق شد با نتیجه‌ی دو بر صفر راه آهن تهران را شکست دهد و با این پیروزی 37 امتیازی شده و به رده‌ی دهم جدول صعود کند.

در آخرین دیدار هفته‌ی بیست و نهم تیم‌های استقلال و پیکان تهران در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

کد خبر 50114

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز